Alla inlägg den 20 mars 2007

Av mig - 20 mars 2007 20:15

Fast det gör inget att lght:en inte blir min. Den var inte så fin (i min referensram i alla fall). Vill gärna se nåt annat än en sopstation från fönstrena (även om "ingen insyn" var en fin omskrivning). Och så vill jag gärna har ett badrum renoverat senare än 1970 (även om badkar ju är nice). Nytt på listan över saker moi vill ha är barn! "Jaha Åke, nu kom det. Hon vill ha barn. Jag sa ju att snart kommer det telefonsamtalet...". Hormonerna rusar. Våren rasar. Krokusarna blommar och bina brummar... Lugn, ni underbara vackra män, jag ska inte använda det som raggningsreplik, än mindre förförelseknep.Vackert uppnosigt framtittande ur det kallaVälkommen härligt underbara solskensblommorFör visst gör det gott när knoppar bristerUt i vårserenadSolskenshimmel och vardagsvimmelVakna av kittlande strålarVåga vara nu du härliga vårVälkommen härligt underbara solskensvårVälkommen flipflopstidOch tunna jacka, solglasögonVackert knoppande snödroppeVälkommen hit

Ovido - Quiz & Flashcards