Alla inlägg den 9 mars 2007

Av mig - 9 mars 2007 15:46

Jag är fortfarande sjuuuuuuuuuuuuk. Fast lite mindre. Och lite mindre synd om mig. För idag klarade jag tentan (för man ska vara optimistisk!). Idag träffade jag också en hel handfulla människor som jag tycker om och som ville krama mig fast jag är sjuuuuuuuuuuuuk. Idag skiner solen också. Och då blir man glad. Tänk att man ska vara så glad fast man är så... Jag vet, jag ska sluta tjata, men det är så lätt att uttrycka sin emlighet så här interaktivt. Älskar när asfalten tinat fram och man får cykla på "jämnt" underlag. Om nu kullersten nånsin varit jämnt. Så jag får nog erkänna också att den här cykelhjälms-eran varit slut sedan ett tag. (Förlåt mamma).Mys på er därute. Så ska jag mysa på härinne. Te lät som en god ide. (Ville vill ha te, det vill jag också ha!)

Ovido - Quiz & Flashcards