Alla inlägg den 18 mars 2007

Av mig - 18 mars 2007 07:52

Så många kloka ord. Så många fina människor. "Det finns ingen som är väd mer än dig. Och heller ingen som är värd mindre." (Stellan Skarsgård i Stina igår). Och sen en reklam som berörde. "...a waterglass longing for the ocean. Release me...". Sen att allt gällde en ny snabb bil är irrelevant. Jag tolkar orden, inte kontexten. Många tankar i helgen. Många vackra människor. Många telefonsamtal. Mycket kontemplation.Men lägenheten blir inte min. Sorg. Ska nog titta på den i alla fall. Sägs ju ska vidga ens vyer. Och lite frisk luft dödar ju inte. Fast jisses, det snöar elaka flingor... Ja, ja... vi får se hur det blir. Åh, jag ville verkligen ha den där läghenheten. Hade redan (väldigt naivit) börjat planera mitt liv i den. Med soffa. Middagar. Fika. Långkok och sovmornar... Ja, ja...

Ovido - Quiz & Flashcards