Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Hobbies

Av mig - 23 april 2010 12:30

Vissa sitter i timmar spelandes Warcraft. Andra bygger modellflygplan. En del samlar lp-skivor. Somliga bloggar dagens outfit.


Jag fikar.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av mig - 7 oktober 2011 13:33

Måste erkänna en sak. Tomas Tranströmer, hade aldrig förr hört hans namn. Men jag har googlat och fått en inblick. Trevlig sådan. Härliga ord. Vackra tankar. Här en ängels ord:   Skäms inte för att du är människa, var stolt!Inne i dig öppnar sig ...

Av mig - 23 mars 2011 23:43

Ord känslor sår Skratt gråt en ensam tår Tid som går Och det blir vår   Löften minnen rester Samtal kaffe fester Sol går ned i väster I juni blir det semester   Men just nu så är det kaos Furnuft och känsla står i strid Det be...

Av mig - 22 mars 2011 20:59

Dagen började ju som bekant lite sädär halvbra, men den blev bättre. Liksom upplyft av härliga fantastiska vänner. Anna spontan-kom-förbi för att hjälpa mig packa lite. Hon hade med sig bullar. Sen hörde Johanna av sig och det blev kaffe i solen på F...

Av mig - 22 mars 2011 10:13

Nu är klockan visserligen inte så mycket. Och jag har ju fått lite gjort (ätit frukost, snart druckit andra koppen kaffe, uppdaterat mig på världsläget och diskat undan, tagit mit ur morgonrocken också). Men den här närvarande, den där motviljan mot ...

Av mig - 21 mars 2011 23:02

Horatio Caine - CSI Miamis egna hunk? Är det det han ska vara. Eller den perfekta fadersfiguren. Omtänksam, räddande, lyssnande. Och så lite ensam. Funkar ju faktiskt. Fast hans läskiga sätt att ta på sig solglasögonen och se... lite het ut? Är det t...

Ovido - Quiz & Flashcards