Alla inlägg under augusti 2007

Av mig - 4 augusti 2007 23:19

Idag blev jag förälskad.
You wanna make a memory?

Fullkomligt galen i dig.

I see you looking for your kees.

Och världen liksom vibrerar.

Looking for a reason not to leave.

Fast känslorna kom egentligen inte idag.

God it's good to see you smile.

Fick gåshud av dig redan i tisdags.


John Bon Jovi - ängeln i mitt liv just idag.


Av mig - 1 augusti 2007 22:13

Ni vet de där små fåglarna som simmar runt i Fyrisån. Sjöfåglar. Vi satt och åt sallad på en brygga och fyra små vippande ankor tyckte att vi var skit-häftiga. Och ännu tuffare blev vi när jag kastade i ett litet majskorn. Gav sen inget mer (nån måtta med generositeten får det ju vara). Men så klart var det kvar ett tag. "Vad coolt om en hoppar upp och biter mig i tån", tyckte jag, med en tankebild av storgäddan som också gillar tår.


Sen skvallrar vi på och tänker inte mer på de små vippande ankorna. Tills... Ja, vad tror ni hände?


Vilken fräckhet!

Ovido - Quiz & Flashcards