Alla inlägg under juli 2008

Av mig - 7 juli 2008 13:07

Jag fick tummen ur till slut och tog mig ut. Tänkte att jag skulle investera idag. I ett snyggt, funktionellt och vattentätt plagg. Tror det kallas regnställ. Tror ni jag hittade nåt? Nä! Just det... Icke de... Och inte frågade jag om hjälp i butiken heller. För jag hade satt upp mitt i-behov-av-tvätt hår i en Lilla My-knut på huvudet, jag hade glasögon och noll smink på mig och en känsla av pluffsighet i hela kroppen. Och då kan man ju inte fråga om hjälp. För herregud - expediten skulle ju kunna tro att jag alltid ser ut så.


Som om det spelar någon roll, tänker jag nu. Visste jag egentligen hela tiden. För nu störtregnar det och jag hade verkligen behövt det där snygga, funktionella, vattentäta (gärna Gore-Tex) regnstället. Hpmf...


Vanity, var det en dödssynd det?

Ovido - Quiz & Flashcards