Alla inlägg den 5 december 2006

Av mig - 5 december 2006 00:47

Jag såg det också. En kille med fyrstjärt. Som en mycket mer medveten sa: ” Ni vet så där som tjejer kan få när man har lite större trosor kombinerat med jättetajta jeans. Så där så att det skär in och rumpan delas upp i fyra bitar”. Jag erkänner, jag spanar in mäns rumpor. De är ju så fina. Vad är det första du ser hos det motsatta könet…Även det fula har en baksida.Sen medger jag också att jag blir avis på tjejer som kan gå till gymet utan sportbh. Tjejer som kan låta bli bh överhuvudtaget. Jag menar… och så att det fortfarande ser snyggt ut. Inte liksom händer för mycket.Det är därför jag så kritiskt granskar. Det är därför som jag håller mig över ytan. I guess. För att jag är superficial. Skäms inte för det. Försöker att vara subtil med det i alla fall. Men det gör gott att de dessa fyrstjärtar, att veta att det är inte bara för mig som det blir fel ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards