Alla inlägg den 17 februari 2007

Av mig - 17 februari 2007 17:08

Det bästa som vi äga,det kan man inte giva,det kan man inte sägaoch inte heller skriva.Det bästa i ditt sinnekan intet förorena.Det lyser djupt där inneför dig och Gud allena.Det är vår rikdoms rågaatt ingen ann kan nå det.Det är vårt armods plågaatt ingen ann kan få det.Karin Boye

Av mig - 17 februari 2007 16:05

Och med det menas? Vadå att jag står i rampljuset jämt? Att Christian Luuk kommenterar mina outfits? Nej, mitt liv är inte en schlager, men visst står jag i rampljuset! Det gör väl alla. Min värld, är min värld... är min. Jag är alltid huvudpersonen. Idag har det gått troll i det som annars går så bra. One of those days. Så nu är här laddat med frukt och gott som ska få mig på topp. :) Inte bara sissusen mår bra nu, det gör även basilika- och persilje-bäbisarna som precis fått ny jord. Mmmmysigt att komma hem och få titta till och pyssla om och glutta på plasten och se att det grott... Och sen blir det gott i maten. Mmm...

Ovido - Quiz & Flashcards