Alla inlägg den 25 mars 2010

Av mig - 25 mars 2010 22:17

Vad gör man då om man är sugen på godis men inte orkar gå och handla? Jo man surfar godis. Kan tala om att det inte gör saken bättre. Möjligtvis tänderna. För spottkörtlarna went bananas. Det gillar nog Margareta, min tandläkare. En fantastisk kvinna för övrigt. Vi är snudd på vänner nu. Tycker i alla fall att vi är mer än bekanta. Det är bara dom som är mer än bekant med mig som får tillträde till min mun. En mun som så gärna skulle vilja ha en liten colaflaska just nu.

Eller en persika.  Eller varför inte en röd ferarri.

Av mig - 25 mars 2010 14:17

är dom inte fina så säg

idag har dom fått omsorg


   

 

Fjärilen är fejk. (Om ni nångång erbjuds titta på en fjäril under lupp, gör inte det. De blir aldrig lika fina igen...).

Ovido - Quiz & Flashcards