Alla inlägg den 9 februari 2010

Av mig - 9 februari 2010 23:06

Sen så har det pratats slemproppar och torrborstning ikväll.

Och jag kände mig rätt ung. Och ofärdig med livet. Och så mycket att se framemot. Så mycket att vara lite rädd för.


Fast får man massage och masserad hårbotten så känns väldigt lite speciellt jobbigt.


Tack fina kollegor och vänner för fin kväll!

Av mig - 9 februari 2010 23:03

Plötsligt känns det självklart.

Beslutet är fattat.

För faktiskt - det är ingen som tackar.

I lönekuvertet händer det ju inte mycket heller.

Så varför inte.


Och så ringde jag.

Och efteråt så bultade hjärtat som när jag var 14 år och kär.

Och så var det definitivt


Jag hade sökt nytt jobb.

Inget är ju klart än.

Men beslutet är fattat.


Och på måndag går jag på intervju.

Ovido - Quiz & Flashcards