Alla inlägg den 10 februari 2008

Av mig - 10 februari 2008 22:33

du däremot är välkommen.

med ditt genuina intresse.

härliga kommentarer.

icke nedvärderande sätt.

ärliga approach.

och charmiga leende.


min ögon skall bli ärligt bruna.

de blåögda kan dra.


det regnstänkta gruset som bildar så knastrande pölar

lockar mer än gnistrande isvita gator

för i pölarna syns sanningen

isbanorna må vara vackra

men döljer den förädriga halkan

där hjärtan brister

hopp om framsteg faller


lera formar

is smälter

Av mig - 10 februari 2008 22:31

jag vet allt det där.

men jag kan inte hjälpa det.

och det stör.

det går inte att hjälpa.

bara tiden kan.

och den går så förbaskat långsamt.

och tenderar regressera emellanåt.

du.


blir så less på dig.


lägg av.


och försvinn.

Ovido - Quiz & Flashcards