Alla inlägg den 1 mars 2008

Av mig - 1 mars 2008 14:41

Nä jag är inte missnöjd

Men anna, du klipper bättre

Och de här hade massagestol


Men nu åker stylingprodukterna fram här hemma

Och jag gör om det lite


Klippningen är bra

Priset sädär (det är väl alltid sådär)

Men håret blev fönat inåt, fluffigt ā la Americano

Inte alls så som jag gillar


Ja, ja... värre har det vart

Klippte mig i Amerika en gång

Oj oj oj

Jag såg verkligen ut som Martha efter det

Av mig - 1 mars 2008 12:44

Tur att man är född med lite tur

Inga nycklar hade jag i fickan när jag skulle låsa cykeln

De satt kvar i soprumsdörren

Först svarade ingen

Paniiiiik

Och jag hinner inte hem och tillbaka

Måste hitta ett par svarta byxor

(igår provades fem par fruktlöst - ska de va så!?)

Men sen fick jag tag på en ängel

Som först säger att det inte sitter några nycklar i den dörren

PANIIIIIIK

Men vicevärlden kom på tråden och bad mig beskriva nycklarna

Ängeln fick en PimPim-ask som tack


Och min dag blev plötsligt mycket bättre

Och kvällen har alla förutsättningar att bli kanon!

Ovido - Quiz & Flashcards