Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av mig - 13 oktober 2008 15:35

Att vakna sent utan den annars vanliga lightångesten

Det är livskvalité

Att sen bli invaderad av välkommen inspiration

Gör det inte sämre

Kreativiteten har fått timmarna att flyga

Och nu sitter jag lycklig med en kopp te, bryggt enligt konstens alla regler

Dock fortfarande för varmt att dricka


Livet servererar förövrigt små överaskningar emellanåt

Tordes knappt gå hem i torsdags av rädsla för att ovälkomna möten

Lyckades nämligen träffa tre mer eller mindre komplikationsfulla "ex"

(Lyckas inte komma på mer passande ord, ex är ju mer om man haft ett förhållande. Detta kvalificerar inte dessa ex till...)

Men men, det fick mig i alla fall att gå sista biten hem helt upptagen av att sondera terrängen efter fler...

Usch

Uppsala är verkligen litet

Tänk, under mitt första år här tyckte jag att staden var enorm


Nu är nog teet drickvänligt

Ovido - Quiz & Flashcards