Alla inlägg den 8 september 2007

Av mig - 8 september 2007 11:42

inte för att jag någonsin stressar

men jag lyckas ibland göra alldeles för många saker samtidigt

eller ok jag kan stressa jag med


blodtrycket igår visade lite åt det hållet

filbunken här hade 20mmHg över sitt vanliga

men jag ska stressa av


jag ska glesa ut min kalender

och jag ska sluta med dåliga vanor


med e-bovar

och annat


jag ska också ta mig tid att läsa boken som är fantastiskt bra


High Fidelity-inspirerat:

Top fem böcker:

Asyl - Lisa Marklund

Alkemisten - Paulo Couelho

Män som hatar kvinnor - Stig Larsson

Sagan om Ringen - JRR Tolkien

Narnia - CS Lewis

(men top-fem är osäkert, många böcker är bra, och många berör och alla ger de olika känsla. orankningsbar känsla. precis som ni underbara vackra män gör)


Ovido - Quiz & Flashcards